Шановні пасажири, ваші побажання щодо якості обслуговування, розкладу руху на маршрутах загального користування залишайте в спеціальній формі на сайті.
Ваші звернення буде розглянуто керівництвом відповідно до вимог чинного законодавства, а саме ст. 5 Закону України «Про звернення громадян», в якому передбачено:
"У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається."
Звернення, які не підлягають розгляду та вирішенню:
Згідно ст.8 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Відповідь на Ваше звернення буде надане в визначений законом термін після перевірки всіх даних.