ВІДПОВІДІ НА ВАЖЛИВІ ПИТАННЯ - ТОВ "Обухівтранс"

Перейти до змісту

Головне меню

ВІДПОВІДІ НА ВАЖЛИВІ ПИТАННЯ

 

Питання

Заважає музика в салоні автобуса.

Відповідь

Питання з музикою в салоні вирішено раз та назавжди.
В автобусі може лунати тиха музика.
Вразі заперечення хоч від одного пасажира - водій мусить виключити музику взагалі.

Питання

Чому буває складно в вечірній час виїхати до Києва з Піщаної?

Відповідь

Після 20-00 автобуси маршруту № 311 відправляються тільки з Школи з зупинкою на Піщаній з інтервалом 10хв. Для комфортної посадки ми пропонуєм пасажирам в вечірній час відправлятись з зупинки "Школа".

Питання

Автобуси маршрутів №3 та №311 відправляються з зупинок "Школа" та "Піщана". Чому ми, ті хто живе на "Автостанції" чи в "Центрі", маємо доплачувати 2,50 чи 3,00грн, щоб дібратись до них?

Відповідь

У зв’язку з тим, що маршрути автобусів №3 та №311 починаються з "Автостанції", а місцями фактичної погрузки є  "Школа" та "Піщана"  - водії зазначених маршрутів зобов'язані підбирати пасажирів на всіх зупинках від  "Автостанції" до "Школи" та довозити їх БЕЗКОШТОВНО до місць погрузки. Єдиною умовою є підняття руки на зупинці.

Питання

Чому в салонах автобусів буває напалено (накурено)?

Відповідь

Водію автобуса КАТЕГОРИЧНО заборонено палити (курити) в салоні автобуса!

 

Питання

Чи може маршрутка зупинятись на кожній зупинці?

Відповідь

Автобус, що працює в режимі маршрутного таксі зупиняється тільки на вимогу пасажирів: - в салоні є пасажири на вихід, або громадянин на зупинці підняв руку.

Питання

Чому буває складно в вечірній час виїхати до Києва з Піщаної?

Відповідь

з 6-00 до 14-00 не більше 20 хвилин, з 14-00 до 17-00 не більше 15 хвилин, з 17-00 до 22-30 не більше 10 хвилин.

Питання

Чи дозволяє закон маршруткам возити стоячих пасажирів?

Відповідь

Так, якщо стоячі місця в автобусі передбачені заводом-виробником

Питання

Чому маршрутка везе лише одного пільговика?

Відповідь

Згідно ст, 37 закону України "Про автомобільний транспорт", Види та обсяги пільгових перевезень установлюються замовленням, у якому визначається порядок компенсації автомобільним перевізникам, які здійснюють перевезення пасажирів на маршрутах загального користування, збитків від цих перевезень.

Тобто, кількість та категорії пільговиків визначається замовленням.
Для довідки: в минулі роки нам відшкодовували збитки від безплатного перевезення пільговиків в розмірі менше 1/6 частини від потреб, що практично відшкодовувало нам лише 0,4 пасажирського місця в одному автобусі за один рейс.
На 2016 рік, по цей день, взагалі, замовлення немає. Іншими словами, на сьогодні пільговиків ми возимо за власний кошт. На даний час фінансовий стан нашого підприємства не дозволяє нам виступати в якості мецената та фінансувати проїзд пільгових категорій громадян.
Тому ми вимушені користуватись домовленістю з населенням: по-скільки немає відшкодування державою наших збитків, пов’язаних з пільговими перевезеннями –ми возимо за власний рахунок одного пільговика за один рейс.
Виходом з даної ситуації ми бачимо заміну пільг на безплатний проїзд на адресну грошову соціальну допомогу населенню, яке дійсно її потребує.

Назад до змісту | Назад до головного меню